На базі Навчально-наукового інституту права Сумського державного університету відбувся онлайн-тренінг для кураторів та консультантів юридичних клінік “Практика консультування щодо захисту прав споживачів фінансових послуг”. Судді, науковці, практикуючі юристи в якості спікерів ознайомили слухачів з актуальними питаннями тематики тренінгу й поділилися власним досвідом.
Учасники тренінгу мали змогу дізнатися про судову практику у сфері фінансових послуг, забезпечення виконання кредитних зобов’язань, особливості розрахунку платежів, штрафних санкцій за кредитними зобов’язаннями, особливості захисту прав споживачів фінансових послуг через платформу «ФінСкарга».
Серед спікерів тренінгу – юрист Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області Ігор Шпак, який акцентував увагу на особливості надання юридичних консультацій в телефонному режимі. Фахівець розповів про структуру телефонної консультації, а також роз’яснив, що від якісного виконання кожної її складової залежить рівень надання консультації в цілому. Правник також наголосив на тих специфічних умовах, які передбачає така комунікація з клієнтами, надав рекомендації кураторам та консультантам юридичних клінік з досвіду роботи начальника відділу контаткного центру системи безоплатної правової допомоги. Окрім цього, юрист розповів, з якими питаннями найчастіше звертаються громадяни, у тому числі в період карантинних обмежень.
Програма тренінгу передбачала також участь команд консультантів юридичних клінік у підготовці онлайн консультацій з питань захисту прав споживачів фінансових послуг. Результати підготовлених онлайн консультацій оцінювалися експертами – спікерами та кращі із них за результатами оцінювання будуть розміщені у електронному збірнику консультацій на сторінці юридичної клініки СумДУ та можуть бути використані при консультуванні з питань захисту прав споживачів фінансових послуг.
ДЖЕРЕЛО (ОФІЦІЙНО): ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА, посилання: oblrada.dp.gov.ua..
No Comment