Цивільна авіація в Ізраїлі багато років працює в умовах постійної загрози.
За словами військового експерта Олег ЖдановЗараз не час говорити про можливе відновлення авіасполучення в Україні.
Він стверджує, що зараз не час, і пояснює, чому цивільна авіація працює в Ізраїлі навіть під час збройних конфліктів і ракетних загроз.
“Хто зараз погодиться сісти на борт літака, який швидше за все може бути збитий російською ракетою? Або нашою ракетою, якщо буде масований удар противника і ППО буде змушена працювати по цілях. Такий літак буде в зоні ураження і навіть система «свій-чужий» не буде зафіксована. В таких умовах ніхто не може дати 100% гарантії безпеки.. Хто погодиться страхувати літаки та життя пасажирів? Це величезний ризик», – розповідає ТСН.ua Олег Жданов.
Чому війна не зупинила авіасполучення в Ізраїлі
Військовий експерт додає, що під час війни кожен літак в небі України є мішенню для ворога.
«Небо над Україною небезпечне, тому що тривають бойові дії. І я б не порівнював наш захист неба з Ізраїлем. У нас є свій Залізний купол? А може, у нас є система протиповітряної оборони «Праща Девіда»? Ні ні. Ізраїль використовує трирівневу систему протиповітряної оборони глибокого дії. Хоча остаточно все це не руйнує», – зауважує Олег Жданов.
Він додає, що цивільна авіація в Ізраїлі воно перебувало під постійною загрозою протягом десятиліть.
«Іншого виходу в Ізраїлю немає. Там десятиліттями точаться військові конфлікти – то спадає, то зростає напруга. Щоб мати повітряне сполучення, вони змушені йти на такий ризик. Це означає, що вони ризикують життям своїх громадян як пасажирів і літаків, на яких літають. 100% припинення вогню для них просто неможливо, тому вони так ризикують», – каже Олег Жданов.
«Залізний коридор» до Києва
Він додає, що в Україні не така ситуація, як в Ізраїлі. Ми відрізняємося як територією, так і наявністю засобів відбиття атак противника з повітря.
«Я розумію представників бізнесу – тих, чиї літаки зараз простоюють в аеропорту «Бориспіль». І я розумію, що їх хочуть підняти в повітря, тому шукають різні способи розблокувати роботу аеропортів. І посилаючись на досвід Ізраїлю як приклад, але чи можемо ми в умовах України ним скористатися? Чи можливо створити повітряний коридор від “Залізного купола” від аеропорту “Бориспіль” до кордону, щоб літак міг літати під прикриттям систем ППО. Але, вибачте, це саме по собі нереально», – пояснює Олег Жданов.
Чому ще рано думати про політ?
Військовий експерт наголошує, що безпекова ситуація у нас аж ніяк не покращилася, а навпаки – погіршилася.
«Активність ворога стає дедалі активнішою. Напади «шахадів» відбуваються чи не щодня. Вони вільно залітають у нашу Хмельницьку область. Тому Про відновлення польотів цивільної авіації ще рано думати», – резюмує Олег Жданов.
Раніше портал ТСН.ua розповідав про “залізний коридор” від кордону до Борисполя: як повернути цивільні літаки в небо України під час війни.
Читайте також:
Шукають стюардів і командирів літаків: чому в аеропорту “Бориспіль” у грудні відкрили десятки вакансій
Повернення біженців і капітальна модернізація: чи готовий аеропорт «Бориспіль» до відкриття – інтерв’ю з гендиректором
Відновлення рейсів з України: які перспективи та що кажуть експерти?
Зазначив: ТСН
Нет комментариев